martes, 7 de junio de 2011

7-6-11

Entre hui i ahir per fi hem acabat el projecte del curt. Encara ens faltava posar els crèdits on apareixien els nostres noms. Ahir va ser quan ens dediquem a això. Luis i jo vam estar en un ordinador acabant açò mentre les nostres companyes van estar actualitzant el seu blog en un altre dels ordinadors. 
També afegim el títol de 'Preses falses' i seguidament d'açò, en els vídeos on apareixíem cadascuna anàvem posant els noms de cadascuna de nosaltres. Ens faltava un vídeo de Mónica, ja que no eixia ella sola en cap de les preses falses, al final després d'alguna dificultat vam poder afegir el vídeo i posar el seu nom. 
Hui ha sigut l'últim dia d'informàtica, hem tingut classe lliure per a poder posar al dia el blog i quan quedava un cuart d'hora Ricardo ens ha posat l'últim projecte de tots.
Per fiii hem acabat i el resultat ha sigut aquest:




M'agradat molt aquest any, m'he sentit cómoda amb els meus companys i he treballat molt bé amb ells. Els projectes que hem hagut de realitzar amb els programes diferents m'han ensenyat i aportat moltes coses.

L'any que ve més. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario