miércoles, 7 de marzo de 2012

7.3.12

En la classe de hui he estat passant els programes al Freepascal dels quals ahir vaig fer l'algorisme utilitzant les funcions 'for', 'repeat' i 'while'.
En primer lloc he realitzat el del 'for'. He tingut alguna dificultat ja que sempre m'excedisc amb els begin o end o em falten i no s'executa. Després d'una llarga estona he aconseguit solucionar-los i el resultat ha sigut:


Com havia de realitzar el mateix programa amb les diferents opcions, al principi anava a copiar-ho sencer ja que no es pot copiar el contingut d'un programa a un altre, però Ricardo m'ha donat la idea de fer-ho en el mateix, i guardar-ho altra volta amb un altre nom diferent. Així he realitzat el 'while' i el 'repeat' i el resultat ha sigut:



Anavem a començar un altre programa però entre que he tingut problemes perquè se'm bloquejava i no em deixava escriure més de dues lletres seguides i que s'ha quedat dins del bucle, no ha donat temps a més.
Aquest ha sigut el programa 'Tabla' executat, no es nota la diferència en utilitzar diferents opcions:

Si que ens ha donat temps a plantejar un altre programa 'Infinito'. Es tractava d'una opció que ens permetia repetir el programa una vegada executat les vegades que volguérem.


Demà més i millor.

No hay comentarios:

Publicar un comentario