martes, 29 de marzo de 2011

29-3-11

El dijous de la setmana passada vaig faltar a classe, per això no vaig actualitzar aquell dia. Les meues companyes van seguir amb el que havíem fet el dia anterior. Van pensar les frases que volíem afegir dels dies restants del viatge. Les frases del QUART DIA que quedaven van ser:

-(8:38- 9:07: Vam donar una volta per la ciutat, la seua plaça, els Canals (según Julia) algunes de les seues esglèsies. També la fortaleça d’Edam, que ens va impresionar per la seua grandesa.
-(9:08- 9:12):No podiem anar-nos sense comprar un formatge cadascuna.
-(9:13- 9:25):Vam repostar a la gasolinera de camí a casa, perquè haviem de tornar el cotxe amb el depòsit ple. Ens va costar 60 euros.

També les del QUINT DIA:

-(9:27- 9:45) :El dia 27 de Febrer vam matinar per a deixer el cotxe. Donarem un ultim paseig per Ámsterdam.
-(9:45- 9:52):oooooooh fins sempreeeeeee!
-(9:52- 10:05):Finarem al mcdonals del aeroport de Schiphol, hamburgueses i nuggets i vam compartir els menus d’oferta.
-(10:13):Agafarem l’avió a les quatre i arrivarem a les sis.
La nostra aventura havia acabat.

I en aquests dos últims dies hem estat gravant amb el programa Audacity les frases pensades. Ahir només vam poder gravar el primer dia i un poc del segon. Hui ens ha estés més la classe, ja que hem gravat des del segon dia fins a acabar el quart. No hem tingut cap dificultat, hem repetit alguns trossos, sobretot quan ens tocava dir el menú dels menjars o sopars, i per sorolls que no permetien escoltar el que déiem del tot bé. Però per tota la resta, no hem tingut problema amb el programa Audacity. Cada una ha anat gravant una frase i demà acabarem de gravar el quint dia del viatge i començarem a ajustar els diferents sons al temps correcte de les diapositives del vídeo definitiu.