martes, 10 de enero de 2012

10.1.12

Hui he avançat una miqueta més. Ahir també vaig ficar algunes fotos de paisatges de Cork, però com ja m'ocupa aproximadament tres minuts i mitjà he optat per no afegir-les ja que tinc pensat afegir un petit tros de video, que també havia posat en dropbox però no se m'ha carregat correctament i no he pogut utilitzar-ho.

Pel que fa a la narració, he obert el programa audacity i la cançó que havia seleccionat per a l'inici del video. He anat mirant els minuts i afegint amb l'acció (Nou estèreo) les diferents pistes, ajustant el volum (donant-li un augment en els db de les pistes on parle jo) i disminuint amb l'opció que apareix en una icona superior per a silenciar o baixar el volum de la cançó i que així predomine la narració. Només he pogut afegir dues narracions.






Demà continuaré i espere acabar aquest apartat. També portaré el vídeo en un pen i així poder afegir-ho.

No hay comentarios:

Publicar un comentario