lunes, 16 de enero de 2012

16.1.12

En la classe de hui he continuat amb el relat digital. No sé que vaig fer que no vaig copiar la cançó de Domino convertida en mp3 i he hagut de fer-ho en classe. Açò m'ha portat una estona però no podia continuar si no la tenia.



Després d'açò, m'he posat amb el vídeo. També havia intentat en la meua casa canviar-ho de format amb el programa Formatfactory però quan ho feia em sorgia el problema que solament se'm convertien uns segons. 
M'ho he descarregat en classe i ho he intentat passar a format wmv i després a avi. 






Però no ha sorgit efecte. Fins que Ricardo sí ha pogut en un altre programa. Una vegada ho he tingut ho he afegit en el moviemaker i he ajustat els temps en el audacity per a vore on havia de posar la segona cançó. 
No he pogut fer res més, demà em faltarà posar els enregistraments que em falten que solament són dos o tres i ja exportar-ho per a afegir-ho a moviemaker i espere que no em surga cap problema. Demà més

No hay comentarios:

Publicar un comentario