jueves, 15 de diciembre de 2011

15.12.11

Hui he seguit treballant en el relat. Ja pensada la idea, he desenvolupat algunes frases perquè foren narrades, em falta el pas de gravar-les però ja ho faré quan ho tinga tot ben estructurat. Havia guardat diverses fotografies que vaig cercar ahir en dropbox però es veu que no es van carregar perquè Hui solament m'han aparegut dues de les moltes que vaig posar i açò que a casa si que m'apareixia el tic d'haver-se carregat. Provaré a veure que passa en la següent classe, ja que en aquesta no he pogut fer molt.


Encara que he de cercar més, ja que he tingut altres idees que he anat afegint al googledocs.



També he estat escoltant música per a escollir quina vuig posar en cada moment. però encara no m'he decidit.
Algunes de les opcions són aquestes:

El pròxim dia continuaré.

No hay comentarios:

Publicar un comentario