lunes, 19 de septiembre de 2011

19.9.11

Hui ha sigut el segon dia de classe. Per començar Ricardo ens ha deixat temps per modificar les condicions del blog si alguna cosa ens faltava. Jo he modificat el títol afegint Batxillerat ja que no ho havia posat. He estat cercant un fons per a canviar-ho però no n'he trobat cap que m'agradara. També ens hem afegit tots un gadget amb el URL del blog del col·legi. Les etiquetes i la resta de cosas el tenia correctament.
Després d'això, ens hem dedicat a començar un treball. Les condicions del qual es troben en el blog del col·legi.
El treball tracta de realitzar un GLOGSTER, es a dir, una ferramenta que ens permet realitzar murals digitals. Com l'exemple que hem pogut vore, hem d'afegir diverses animacions per presentar-nos i el podem combinar amb enlaços d'altres pàgines per a que d'una sola pàgina et puga dur a la resta que tu vulges.



Per aquest treball ens hem fet un compte, i m'he registrat com SaizSara ja que el nick havia de tindre més de quatre lletres. Una vegada fet, hem tingut temps per a començar un primer pla, en el qual no he fet molt ja que no m'ha donat temps. Hi havia un quadre amb les opcions que podies afegir: gràfics, textos, imagens, video, so i fons.
Jo he afegit una imatge d'un entrepà rosa on he ficat el meu nom. He utilitzat la lletra Halcyon, tamany 13, color negre. El resultat ha sigut aquest:



Altre requadre on he començat a dir que tinc un blog on escric tots els dies, i on tinc pensat afegir la direcció d'aquesta pàgina per a que al apretar directament puges anar a la pàgina senyalada:




He canviat el fons amb una imatge marró, blau i taronga i no he fet res més.
Les etiquetes d'aquest treball hauràn de ser: 1, glogster.
Aquest ha sigut tot per hui. Demà supose que continuaré amb el glogster.

No hay comentarios:

Publicar un comentario