miércoles, 21 de septiembre de 2011

21.9.11

Hui ha sigut el quart dia de classe. He continuat amb el glogster. Encara que hui se suposava que haviem d'entregar-ho no he tingut temps per a fer-ho. He avançat prou, ja que he eliminitat qüasi tot el que havia fet ahir ja que no m'agradaba. He utilitzat el mateix requadro per a ficar en els diferents llocs on em trobe en la red. He canviat l'ombra a un color cadascú, el mateix he fet amb la lletra Halcyon, tamany 18, a la qual li he ficat colors diferents.















Després baix de tot, he afegit coses que m'agraden fer.
Anar al cinema, en un requadro groc i rosa, amb lletra Lucida Sans, tamany 29 i verda.




El fet de que tinc una germana de la meua edat. He utilitzat la lletra Halcyon, tamany 23, i color blau en un requadro verd i amb la vora taronga.


També he afegit un requadro on fique que m'agraden els espaguetis. Amb lletra Lucida Sans, tamany 39, i de color tirant a negre. He afegit una imatge d'un plat d'espaguetis amb un marc finet taronga.


En altre marc amb circols negres he ficat amb lletra Lucida Sans, tamany 28 i color rosa una frase referint-me a que m'agraden els llibres d'intriga.


I per últim, he afegit un requadro amb forma d'estrela de color verd i rosa, quin era el meu poble, amb lletra Halcyon, tamany 23 blava. Baix d'aquest he afegit una fotografia de la platja del meu poble, on es típic deixar les ombrelles, dins d'un marc en forma de tabla de surf. També he afegit un títol bàsic negre on pose el nom del meu poble.


Encara que he de modificar moltes faltes d'ortografia del text a excepció dels accents, dièresi.. que no puc posar per que la pàgina es troba en anglés. El primer dia anava perduda davant del programa, però ara ja tinc més agilitat. Ahir vaig llegir el nou projecte que hem de realitzar i pinta bé.
Demà acabé aquest.

No hay comentarios:

Publicar un comentario