miércoles, 28 de septiembre de 2011

28.9.11

Hui he acabat per fi el glogster de les set meravelles. Ahir en casa vaig agregar els dos videos que em quedaven ja que en classe l'ordinador no em permetia.
He afegit la cançó en el lloc corresponent i l'hi he posat un marc blanc.



També el video de la pel·lícula 'A tres metros sobre el cielo'. Al final he hagut de ficar el trailer ja que no trobaba trossos del mig que em permetera i no sigueren privats. Aquest l'he ficat en un marc que sembla una televisió.


Després dels últims retocs l'entregat i el resultat ha sigut aquest:




La resta de la classe he llegit les condicions del següent treball. Es tracta de fer un PREZI, es a dir, una aplicació online i una ferramenta narrativa que utilitza un sols mural. Per aquest treball no hem de començar des del principi sinò que hem de convertir el glogster de les set meravelles en una presentació d'aquest tipus.


He vist l'exemple i m'he creat un compte, i ja he començat la meua propia presentació encara que no he avançat molt perque m'he de familiaritzar més. Tan sols porte un panel, al qual li he canviat el fons i ho he posat verd, i on he afegit també els títols de les meues set meravelles per tindre algo.


Ara em miraré el tutorial per aprendre tot sobre el prezi i poder anar més ràpid. Les etiquetes d'aquest treball hauràn de ser: 1, prezi, 7

No hay comentarios:

Publicar un comentario