jueves, 29 de septiembre de 2011

29.9.11

Hui he continuat amb el prezi. Ahir em vaig mirar el tutorial. Vaig agafar algunes idees.
En la classe de hui, he afegit coses al que tenia ahir.  Per començar, en el títol principal he utilitzat la lletra Corial, en color rosa i l'he ajustat de tamany gran per a que fora més visible.


Per a la resta de títols secundaris que nombren les meues set meravelles he utilitzat la lletra Serifa Light, en color taronja, no es pot fer cadascú d'un color per aquest motiu seràn tots així, després els he anat posicionant de manera que per a vore-les totes has de girar la pantalla.
Per als textos he utilitzat la lletra Optimum, en color verd. Encara que no he posat cap.
He afegit la fotografía on apareixem Andrea i jo bufant les veles, i le rodejada per un marc verd.



Després al costat he posat als meus amics, i una fotografia amb el marc verd també, encara que vull posar-ne més i he jugat amb el zoom i l'he girada.



També la fotografía de la tortada amb un marc verd. Vull buscar-ne més per a variar un poc.



He afegit el video de la cançó que m'agrada i en aquest no li he ficat marc encara.


La fotografía de la ciutat on m'agradaria anar, l'he insertada i le ficat a l'esquerra girada junt amb el text que volia posar.


No he fet res més, he d'aprendre a jugar amb el zoom ja que vull donar-li un efecte visual de profunditat.
El pròxim día més.

No hay comentarios:

Publicar un comentario