lunes, 26 de septiembre de 2011

26.9.11

Hui he continuat amb el glogster que vaig començar l'altre dia. Ja havia pensat les set meravelles que volia ficar per a no perdre temps.
Per a començar he canviat el requadre del títol. El que abans tenia era provisional, com vaig dir. He afegit amb lletra Halcyon, tamany 39 i color blau 'Les set meravelles'. L'he centrat i aquest ha sigut el resultat:


La primera meravella he posat la data del dia del meu aniversari, 4 de gener. Ho he afegit en un text amb forma de globus de diferents colors. La lletra que he utilitzat ha sigur Halcyon, tamany 16 i color morat. L'he ficat a l'esquerra:



La segona meravella està situada a la dreta i són els amics. Amb lletra Halcyon, tamany 29 i color blau oscur he ficat una frase. Desprçes he afegit una foto on apareixen tots ells dins d'un marc negre amb uns ullets blancs al costat:



La tercera meravella està situada al mig i és una de les meues cançons preferides. He utilitzat un text que sempla una partitura on amb lletra Halcyon, tamany 29 i color taronga he ficat una frase. Anava a posar el video però he tingut dificultat ja que no em permitia l'autora de qui la havia pujat al youtube utilitzar-ho.



La quarta meravella es la tortada de xocolate, un dels meus vicis. Dins d'un entrepà verd he ficat la frase en lletra Halcyon, tamany 24 i color blanc. Seguidament he afegit una foto d'una tortada en un marc blanc que m'ha donat la sensació de que es derretia.



La quinta meravella he ficat que és un llibre, encara que em refereix a la pel·lícula per això demà afegiré el troç que m'agrade.  He utilitzat un quadre que sembla una llibreta, amb lletra Halcyon, tamany 20 i color rosa tirant a roig he afegit el que volia dir.



La sexta meravella es tracta de la ciutat on no m'importaria anar a viure. He utilitzat un quadre gris i lletra Halcyon, tamany 20 i de color groga. També l'he acompanyada de dues fotos, on apareix el bus tradicional d'allà i la ciutat de Londres. Aquestes dos estàn emmarcades en un marc marró ,la primera, i la segona en un marc a ratlles roig i blanc.


La sèptima meravella és el meu poble. Dins d'un quadre amb forma d'escala color blau i amb una linia rosa, he ficat amb lletra Halcyon, tamany 20 i color blau una xicoteta frase.


Aquest ha sigut tot el que hui he fet. He avançat prou, estic contenta, encara que em queden moltes coses per fer. Demà més.

No hay comentarios:

Publicar un comentario