martes, 27 de septiembre de 2011

27.9.11

Hui he continuat amb el glogster de les set meravelles.
Per començar he decidit que el fons serà el que tenia. He canviat el títol, he estat provant encara que m'he quedat amb el mateix requadro, l'he canviat de color a morat, amb la lletra un poquet més blava.
Com que m'ha sobrat temps he ficat gràfics, animacions que he anat trobant. Per al títol he utilitzat una fletxa que senyalitza, i es mou cap a la dreta. L'he canviat el color a morat, i l'he afegit ombra blava.




En la primera meravella he afegit una foto de la meua germana i jo que he agafat d'un catàlog. L'he posat un marc rosa amb forma de circols i també al costat un gràfic que és un regal. El conjunt total ha quedat així:



En la segona meravella, els amics, he cercat altra foto on apareixem totes les xiques, li he ficat altre marc color taronga i negre amb una decoració de núbols al cantó. I un gràfic amb forma de xinxeta dalt del text per a donar la sensació de que està clavat per això.



En la quarta meravella, la tortada, he afegit una animació amb forma de maduixa i l'he ficat a la dreta.



En la quinta meravella, el llibre, he afegit una foto de la portada d'aquest enmarcat en un requadro taronja encara que no he pogut afegir el video de la pel·lícula ja que no em deixava.



En la séptima meravella he afegit una foto de la meua germana i jo també, en la platja del meu poble. He elegit un marc blau amb boletes als cantons que donen la sensació d'aigüa. Acompanyat he ficat unes rajoles que he situtat a l'esquerra.



I aquest ha sigut tot per hui. Demà em quedat que serà el dia d'entrega. Només em falta afegir la cançó i el video i hauré acabat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario