lunes, 3 de octubre de 2011

3.10.11

Ahir en la meua casa vaig cercar fotografíes, vaig apuntar en un paper el que volia que apareguera en el meu prezi, i en google imàgens vaig anar posant els noms del que volia trobar, i cercant en el meu ordinador també vaig afegir fotografíes al dropbox que he utilitzat en la classe de hui.

En la primera de les meues maravelles, he afegit la frase és un día especial per a mi i per a la meua germana. I l'he ficada una més gran que l'altra. He utilitzat la lletra Serifa Light en taronga i l'he sobreposat en la fotografía.

En la segona meravella he afegit unes quantes fotografíes. Per començar he ficat una frase, en la qual he utilitzat la lletra Serifa Light en color taronga i l'he agrandada.


En la imatge que ahir vaig ficar, he afegit dues més en xicotet amb un zoom menor, les quals també tenen el marc verd com tota la resta.



Altra oració en la mateixa lletra i del mateix color per a introduïr altra foto, la qual l'he ficada en vertical al costat. 


I una foto a la qual he insertat altres dues, una dins de l'altra. També amb el marc verd. Les fotografíes han sigut aquestes:



El resultat de superposar les dues fotos amb menys zoom dins de la principal ha sigut aquest:


Encara que en la imatge no es pot apreciar la segona que es troba dins de l'altra xicoteta que apareix en la part superior.
I altes més on es trobem en la piscina. Cadascuna en un costat i una girada a diferència de l'atra que l'he afegida recta.


Amb aquest he finalitzat aquesta maravella encara que vull posar altra fotografía que tinc pensada.
En la maravilla del meu vici he afegit diverses imàgens, una per cada paraula de la oració: Tastar totes les que hi trobe. Les utilitzadas han sigut:








Després ja m'he pasat a la maravella de Torreblanca, amb la opció d'insertar imatge he introduït fotografíes on es trobem en el meu poble.




Les he donat diferent zoom i totes amb el marc verd.
I per últim, en la maravella de la ciutat de Londres, he cercat informació sobre els diferents monuments que es troben i he cercat imatges tambñe dels més importants.







Ja no he fet res més en la classe de hui. Demà l'acabaré encara que Ricard ens ha deixat dos díes més. Em falta agregar el recorregut per a que es moven automàticament al presionar. Demà més.

No hay comentarios:

Publicar un comentario